מידע כללי

  • רשות

    טורעאן

    עריכה
  • מערכת

    CRM

    עריכה
  • סטטוס הפרויקט

    הטמעה

    עריכה
  • מתאים לרשות

    קטנה, בינונית

    עריכה
  • עלות הפרויקט

    50-150K ₪

    עריכה
  • חברה מיישמת

    א.ש.בינה

    עריכה
  • התחלה 10/01/2019

    סיום 31/12/2019

    עריכה
  • תאריך פרסום

    10 בינואר 2019

מערכת CRM משולבת באתר ואפליקציה עירונית(מצב עריכה)

תאריך עדכון אחרון: 29 באוקטובר 2019

איש קשר: חסן נסאר 0526512819

0

על הפרויקט

עריכה

הקמת מערכת CRM המשולבת עם אתר אינטרנט המאפשר קבלת שירות באופן דיגיטלי דרך האתר, וכן באמצעות אפליקציה רשותית שגם היא מחוברת למערכת ה- CRM. המערכת מאפשרת הפצת מידע מתוך ה- CRM לכלל המדיות הנגישות לתושבים – אתר, אפליקציה ומדיה חברתית (פייסבוק).

מה הצורך לפרויקט

עריכה

צורך באינטגרציה בין מערכת - CRM ויצירת אחידות בטיפול בפניה של תושבים במגוון ערוצים

מטרות/מהות הפרויקט

עריכה

התיעלות פנים ארגונית, שיפור שירות לתושב, אינטגרציה של מערכות

תשתיות וציוד קצה

עריכה

לא נדרש ציוד קצה שכן הכל מומש על גבי הענן.נדרש רוחב פס אינטרנט עונה על הדרישות

הכשרות לעובדים

עריכה

הדרכות לכלל העובדים הנדרשים לעבוד עם מערכת ה- CRM

טיפ ממנהל הפרויקט

עריכה

יש להיעזר במערכת לניהול משימות ופרויקטים ולנהל את תהליך ההקמה כפרויקט לכל דבר. לעיתים זה דורש להיות “נודניקים” ולהתעקש מול העובדים לעבוד רק באמצעות המערכת. להוציא מכרז אחד “מכרז זוטא” שיכלול את ההקמה ואת השירות מאותו הספק. במידה וישנו יעוץ ארגוני יש לשלב אותו בתהליך וכן להקים ועדת היגוי ייעודית לנושא.

לקחים מהפרויקט

בפרויקט דומה כדאי להקפיד על‏‏‏:

עריכה

יש להקפיד לבחור את אותו הספק שיבצע את שלב ההקמה ואת שלב התחזוקה ומתן השירות השוטף על המערכות. אחרת יש קושי גדול ביצירת ממשק וקשר בין הספקים השונים.

התמודדנו עם מספר אתגרים‏‏‏‏‏‏:

עריכה

בשל אתגרים תקציביים יש אפשרות לפצל את המכרז לשלב ההקמה ושלב השירות, כפי שתואר לעיל זה מייצר אתגרים רבים. לכן יש להמתין ולהוציא מכרז אחד שיאפשר מתן מענה מקצה לקצה.

הקמת מערכת CRM דרשה מאיתנו להגדיר זמני תגובה לטיפול בפניות (SLA), הקצאת כ”א נדרש וכן מתן הרשאות בהתאם לסמכויות של העובדים, שינוי של תהליכי עבודה וכד’.

צור קשר עם מנהל הפרויקט

יצירת קשר עם מנהל הפרויקט

פרוייקטים נוספים שכדאי לראות

CRM

קשר עם התושב
טמרה
מערכת CRM לניהול פניות תושבים

2019-01-10 16:00:39

הקמת מערכת CRM הנגישה לפתיחת פניות ע"י התושבים. המערכת תתממשק עם מערכות ליבה אחרות ברשות, תאפשר מעקב אחר החלטות...

קרא עוד >

CRM

שרות לתושב
עכו
מערכת לניהול מוקד עירוני (CRM)

2019-01-27 12:28:59

מערכת לניהול מוקד עירוני,מערכת לניהול פניות התושב בצורה יעילה וטובה כולל ממשקים למערכות השונות, כגון מרכזייה,...

קרא עוד >

CRM

שרות לתושב
תל אביב - יפו
דיגיתל

2018-10-14 18:05:03

במאי 2013 יצאה עיריית תל-אביב-יפו במהלך ייחודי כלל-עירוני, תחת הכותרת "דיגיתֵל", שנועד לחיזוק הקשר, תחושת השותפות...

קרא עוד >

X

עריכת סטטוס הפרויקט

עריכת סוג מערכת

עריכת עלות הפרויקט

עריכת שם הרשות

עריכת גודל רשות

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

עריכת חברה מיישמת

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

על הפרויקט

הצורך בפרויקט

מטרות הפרויקט

תשתיות

הכשרות לעובדים

בפרויקט דומה כדאי להקפיד על‏‏‏

התמודדנו עם מספר אתגרים‏‏‏‏‏‏

העדכון בוצע בהצלחה!

השדה עודכן בהצלחה

עד כמה דיגיטלית
הרשות שלך, זו
השאלה.

לתשובה