מידע כללי

  • רשות

    מטה יהודה

    עריכה
  • מערכת

    ניהול פניות מוקד

    עריכה
  • סטטוס הפרויקט

    הטמעה

    עריכה
  • מתאים לרשות

    גדולה

    עריכה
  • עלות הפרויקט

    0-50K ₪

    עריכה
  • חברה מיישמת

    מוקד בינה

    עריכה
  • התחלה 15/09/2018

    סיום לא הוזן

    עריכה
  • תאריך פרסום

    16 באוקטובר 2018

מערכת מש”ל -מערכת שיקוף לתושב(מצב עריכה)

תאריך עדכון אחרון: 13 בדצמבר 2018

איש קשר: גילי אהרוני , סיון כהן טופל

1 מדרג

על הפרויקט

עריכה

מהות הפרויקט הנבחר היא הנגשת תהליך הטיפול בפניה.השיקולים שהובילו לבחירתו, נבעו מתוך מימוש החזון לשפר את רמת השירות לתושב / לשים את התושב במרכז. באמצעות ניהול פניות תושבים.ומתוך ההבנה כי לא משנה איזו תוכנה יש ברשות המקומית , ריכוז המידע שעולה מהתושבים למוקד יכול מיד לשפר את השירות לתושב ולהיות כלי ניהולי נפלא. גם אם זה רק מנוהל בניירות או טבלת אקסל, הכי חשוב שיש אליו קשב ארגוני והבנה של מה נדרש לעשות מתוכו.

מה הצורך לפרויקט

עריכה

ישנו פער במידע לתושב בעת פניה/הודעה על בעיות בתחום טיפול אגף שפ"ה, כיום התושב יודע רק כאשר נפתחת פנייתו וכשהיא נסגרת. גם כאשר הפנייה נסגרת לא תמיד ברור לפונה מה היה אופן הטיפול. כתוצאה מכך הפונה מתוסכל, מטריד את העובדים ויוצר עומס עליהם, שבהעדר כלי מעקב נדרשים להשקיע זמן בברור. כמו כן קיים קושי במעקב ובקרה של המנהלים אחר הטיפול בפניה. לגורמים המטפלים חסר כלי לתעדוף פניות (לרוב מטפלים בפניה האחרונה).

מטרות/מהות הפרויקט

עריכה

התיעלות פנים ארגונית, שיפור שירות לתושב

תשתיות וציוד קצה

עריכה

שימוש בציוד ותשתיות קיימות ברמה טובה מאוד: מחשבים חדשים מדגמים איכותיים וחזקים המחוברים לאינטרנט. הגדלנו את רוחב פס האינטרנט לשימוש איכותי ויעיל.

הכשרות לעובדים

עריכה

הכשרות ניתנו לעובדי המועצה ע"י צוות החברה שפיתחה את המערכת. במסגרת תכנית הפיילוט הצוות נכח ימים ספורים במוקד המועצה וליווה באופן צמוד את המוקדנים. בנוסף, כלל מזכירות אגפים ומחלקות המועצה התכנסו יחד לקבלת הדרכה

לקחים מהפרויקט

בפרויקט דומה כדאי להקפיד על‏‏‏:

עריכה

התמודדנו עם מספר אתגרים‏‏‏‏‏‏:

עריכה

אתגר פנימי – שיווק עצם פיתוח המערכת בקרב צוות המועצה, אתגר חיצוני – עידוד תושבים לפנות באמצעות המערכת

קבצים

מסמך ייזום מערכת מש"ל -מערכת שיקוף לתושב

הורד קובץ

מסמך אפיון מערכת מש"ל -מערכת שיקוף לתושב

הורד קובץ
צור קשר עם מנהל הפרויקט

יצירת קשר עם מנהל הפרויקט

פרוייקטים נוספים שכדאי לראות

ניהול פניות מוקד

קשר עם התושב
שער הנגב
הקמת מוקד דיגיטלי

2019-10-26 22:16:01

כחלק מתוכנית מאיצים דיגיטליים ג' החלטנו לקדם את נושא השירות לתושב ע"י הקמת מוקד דיגיטלי (במועצה שלנו אין מוקד...

קרא עוד >

טפסים דיגיטליים

שכר ומשאבי אנוש
אילת
מערכת לניהול פניות עובדים

2019-08-22 11:50:23

הפרויקט יאפשר התמקצעות של המענה הן ברמת הפרט והן ברמת המנהלים, כך שלכל פניה יהיה זמן תגובה ידוע מראש וכן תמנע...

קרא עוד >

אפליקציה

שרות לתושב
רמת נגב
הקמת מוקד 106 ואפליקציה

2019-07-21 16:31:24

המועצה ביקשה להקים מוקד בו התושבים יכולים לפתוח פניות ואנחנו מרכזים את הפניות במערכת ונותנים מענה מהיר ויעיל...

קרא עוד >

X

עריכת סטטוס הפרויקט

עריכת סוג מערכת

עריכת עלות הפרויקט

עריכת שם הרשות

עריכת גודל רשות

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

עריכת חברה מיישמת

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

על הפרויקט

הצורך בפרויקט

מטרות הפרויקט

תשתיות

הכשרות לעובדים

בפרויקט דומה כדאי להקפיד על‏‏‏

התמודדנו עם מספר אתגרים‏‏‏‏‏‏

העדכון בוצע בהצלחה!

השדה עודכן בהצלחה

עד כמה דיגיטלית
הרשות שלך, זו
השאלה.

לתשובה