מידע כללי

  • רשות

    מעלה אדומים

    עריכה
  • מערכת

    ניהול תוכן ומסמכים

    עריכה
  • סטטוס הפרויקט

    הטמעה

    עריכה
  • מתאים לרשות

    קטנה

    עריכה
  • עלות הפרויקט

    50-150K ₪

    עריכה
  • חברה מיישמת

    ארמה ניתוח מידע בע&q...

    עריכה
  • התחלה 08/03/2019

    סיום 31/12/2019

    עריכה
  • תאריך פרסום

    26 באוקטובר 2019

מערכת לניהול התקשרויות(מצב עריכה)

תאריך עדכון אחרון: 26 באוקטובר 2019

איש קשר: מעיין רוזן

0

על הפרויקט

עריכה

ביצענו אפיון למערכת ממוחשבת שתצמצם ביורוקרטיה וטטייב את תהליך ההתקשרויות והרכש בתוך העירייה עם יועצים וספקים.

המערכת תאגד בתוכה את כלל הספקים והיועצים המעוניינים לעבוד עם העירייה, אלה יעברו סינון על פי קריטריונים נבחרים, ויואשרו באופן עקרוני להגיש הצעות מחיר לשירותים מבוקשים.

היתרונות הגדולים ביותר של המערכת הם היכולת של המנהל לשלוח דרישה להצעות מחיר בלחיצת כפתור, לפתוח וסגור הרשאות להגשה, לאפיין אילו מסמכים נדרש הספק / היועץ להגיש כתלות להגשת הצעה ובכך לחסוך זמן יקר במעמד וועדת ההתקשרויות. כמו כן, כלל המידע שקשור להתקשרויות יועלה למערכת (כולל פרוטוקולים), יהיה חשוף לגורמים הרלוונטיים וזמין לשליפה מהירה.

מה הצורך לפרויקט

עריכה

ייעול מערך ההתקשרויות - פנים רשותי

מטרות/מהות הפרויקט

עריכה

התיעלות פנים ארגונית, שיפור שירות לתושב, חדשנות רשותית, צמצום בירוקרטיה

תשתיות וציוד קצה

עריכה

תשתית אינטרנטית, תוכנה, אתר , מחשב, סורק, מדפסת

הכשרות לעובדים

עריכה

החברה ביצעה הדרכה מקיפה על המערכת לעובדת האחראית על הטמעתה בעירייה. מלבד זאת, לא נדרשו הכשרות ייחודיות.

טיפ ממנהל הפרויקט

עריכה

כדי לזהות צורך ממשי חשוב להיות נגיש לעובדים , לשאול שאלות, להיות נוכח ולבצע מסע לקוח מוקפד. בנוסף, יש לשים דגש על בחירת השותפים לפרויקט כדי לקדם תהליכים ולגייס את הנהלת העירייה.

לקחים מהפרויקט

בפרויקט דומה כדאי להקפיד על‏‏‏:

עריכה

כדאי להתעכב על הצורך שבאה המערכת לענות עליו: לבנות מסמך ייזום בו מפורטות המטרות והיעדים של הפתרון ולרתום את בעלי העניין ברשות למתן אישור עקרוני לתקצוב. בנוסף, כדאי להקפיד על שלב האפיון של המערכת (ברמת התיאור וברמה הטכנית) כדי לוודא שהיא עונה על הצורך וכדי לדייק את הדרישות לחברה שתספק ותטמיע אותה.

התמודדנו עם מספר אתגרים‏‏‏‏‏‏:

עריכה

סרבול באישורי התקציב למערכת (אותו סרבול שהמערכת באה לפתור), גיוס מנהלי העירייה בקביעת הרף הנדרש ליועצים ועמידה בזמנים הנדרשים, יצירת שינוי תודעתי באשר להתנהלות וועדת ההתקשרויות (אנחנו רק בתחילתו).

צור קשר עם מנהל הפרויקט

יצירת קשר עם מנהל הפרויקט

פרוייקטים נוספים שכדאי לראות

ניהול תוכן ומסמכים

-
מגדל העמק
מערכת ניהול מסמכים

2019-02-18 11:19:43

קרא עוד >

אתר הרשות המקומית

שרות לתושב
קרני שומרון
צ’אט בוט לאתר הרשות

2019-11-04 13:09:41

הפרויקט מאפשר לתושבים לשאול שאלות במהלך היום ולקבל תגובות באופן מיידי. בעתיד, באמצעות מענה אוטומטי יוכלו...

קרא עוד >

אפליקציה

חינוך
קרני שומרון
אפליקציית היסעים

2019-11-04 12:58:02

הפרויקט נוצר על מנת לתת מענה להורים, לתלמידים, לצוות החינוכי, לנהגי ההסעות ולעובדי הרשות בכל...

קרא עוד >

X

עריכת סטטוס הפרויקט

עריכת סוג מערכת

עריכת עלות הפרויקט

עריכת שם הרשות

עריכת גודל רשות

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

עריכת חברה מיישמת

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

על הפרויקט

הצורך בפרויקט

מטרות הפרויקט

תשתיות

הכשרות לעובדים

בפרויקט דומה כדאי להקפיד על‏‏‏

התמודדנו עם מספר אתגרים‏‏‏‏‏‏

העדכון בוצע בהצלחה!

השדה עודכן בהצלחה

עד כמה דיגיטלית
הרשות שלך, זו
השאלה.

לתשובה