מידע כללי

  • רשות

    תל אביב - יפו

    עריכה
  • מערכת

    פורטל

    עריכה
  • סטטוס הפרויקט

    פעיל באופן מלא

    עריכה
  • מתאים לרשות

    גדולה

    עריכה
  • עלות הפרויקט

    מעל 500K ₪

    עריכה
  • חברה מיישמת

    תשתית crm on-line של...

    עריכה
  • התחלה 03/01/2017

    סיום 09/01/2017

    עריכה
  • תאריך פרסום

    11 באוקטובר 2018

יש מקום(מצב עריכה)

תאריך עדכון אחרון: 11 באוקטובר 2018

איש קשר: ערן סינוואני

0

על הפרויקט

עריכה

פרויקט “יש מקום” פותח בפני התושבים מתחמים פנויים במבנים עירוניים להשכרה ולשימוש במחירים מוזלים. המתחמים, השעות והמחירים מוצגים בסביבת איתור מתחמים באינטרנט – עבור פעילויות פרטיות ללא כוונת רווח.

פרויקט “יש מקום נולד מתוך ההבנה העירונית לצורך של התושבים בחיפוש אחר פתרונות זולים ונגישים לפעילויות פרטיות – ימי הולדת , ישיבות , מקום למידה ועוד… ומההבנה שהמבנים העירוניים יכולים לעמוד לרשות הציבור במשך כל שעות היום גם בשעות שאינם מאויישים כיום.

הפרויקט הינו “עם הפנים לקהילה” וחולש על כלל המינהלים בעירייה תוך חשיפה לשירותים עתידיים , חדשניים המאפשרים התייעלות ומתן שירות איכותי ויעיל לתושב.

https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/CommunityAndSports/Pages/yeshmakom.aspx

מה הצורך לפרויקט

עריכה
מתן מענה לצרכים של התושבים - הוזלת יוקר המחייה, תוך ניצול מבנים עירוניים בשעות הפנויות במהלך היום, פרסום והכנסה נוספת למרכזים הלוקחים חלק בפרויקט.

מטרות/מהות הפרויקט

עריכה
שיפור שירות לתושב

תשתיות וציוד קצה

עריכה
crm on-line

הכשרות לעובדים

עריכה
הדרכות CRM למובילים של הפרויקט במיבנים העירוניים.

לקחים מהפרויקט

בפרויקט דומה כדאי להקפיד על‏‏‏:

עריכה

התמודדנו עם מספר אתגרים‏‏‏‏‏‏:

עריכה

“תחילה האתגר היה לשכנע את המרכזים הקהילתיים / יחידות עירוניות להיות חלק מהפרויקט, על כן, הגדרנו מדוע כדאי: • הצעת שירות לקהילה , מקום זול להשכרה לפעילויות פרטיות – ימי הולדת , ישיבות , למידה ועוד…
• יצירת הכנסה ממתחמים שעומדים ריקים
• חשיפה ופרסום לקהל רחב של תושבים (מעבר לתושבים שמגיעים למרכז באופן קבוע)
• באתר מפורסמים , החדרים , התמונות , הזמנים הפנויים והמחירים וכך נחסכות פניות שהן לא רלוונטיות לתושב (אין מקום , מחיר גבוה מידיי )
במהלך הזמן: נחשפנו למחירים לא אחידים בין המרכזים, רצון ליציאה מהפרויקט של חלק מהמרכזים בטענה שזה מוסיף עבודה, מקשה על מעקב הזמנים בחדרים. אתגרים אלו אכן טופלו , מינהל קהילה לקח אחריות לכניסתם של מרכזים נוספים, אחידות במחירים, במדיניות והרצון למתן שירות דומה בכל המרכזים בעיר.”

צור קשר עם מנהל הפרויקט

יצירת קשר עם מנהל הפרויקט

פרוייקטים נוספים שכדאי לראות

פורטל

-
עמק חפר
הקמת פורטל ארגוני

2018-11-19 20:54:30

...

קרא עוד >

פורטל

-
שדרות
פורטל ארגוני לעובדים

2018-10-14 16:17:37

פורטל ארגוני לעובדים - פורטל המרכז את כל המידע לעובד: חוקים, נהלים, טפסים, מדריך לעובד, אפשרות לצפות בתלושי שכר,...

קרא עוד >

פורטל

ניהול מידע וידע
תל אביב - יפו
סביבת ניהול ידע ליחידה / פרוייקט

2018-11-16 11:43:23

בעיריית תל אביב ישנם עשרות אתרי ניהול ידע, המשמשים יחידות ותחומים מקצועיים ספציפיים בתהליכי ניהול הידע. לכל...

קרא עוד >

X

עריכת סטטוס הפרויקט

עריכת סוג מערכת

עריכת עלות הפרויקט

עריכת שם הרשות

עריכת גודל רשות

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

עריכת חברה מיישמת

‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

על הפרויקט

הצורך בפרויקט

מטרות הפרויקט

תשתיות

הכשרות לעובדים

בפרויקט דומה כדאי להקפיד על‏‏‏

התמודדנו עם מספר אתגרים‏‏‏‏‏‏

העדכון בוצע בהצלחה!

השדה עודכן בהצלחה

עד כמה דיגיטלית
הרשות שלך, זו
השאלה.

לתשובה