בדקו עד כמה אתם דיגיטאלים

 

בדקו כמה אתם דיגיטלים?

המדר"ם (המדד הדיגיטלי של הרשות המקומית) הינו כלי המודד את רמת הבגרות הדיגיטלית של רשות מקומית, כלומר את המוכנות הארגונית ואת רמת השימוש וההטמעה של טכנולוגיות דיגיטליות בתהליכים הארגוניים - הפנימיים והחיצוניים - של הרשות מול כל סוגי לקוחותיה: תושבים, בעלי עסקים, תיירים ועוד. המדד מאפשר לכל רשות לבחון את מצבה העכשווי על פני ציר מדידה אחיד, יחסית לעצמה וכן יחסית לרשויות מקומיות אחרות - וכן להכיר ולהבין את השלבים הנדרשים ממנה להתקדמות במסע הדיגיטלי.

אז איך זה עובד?

הציונים שיינתנו משקפים באופן כללי את מצב הבגרות הדיגיטלית של הרשות, ומאפשרים לכל רשות להבין את הנדרש לקידומה כרשות דיגיטלית. כל ראש רשות יחליט מי יהיו המשתתפים בסקר, אשר ימלאו את השאלונים. מומלץ להעביר את השאלון לחברי ההנהלה וכן לבעלי תפקידים נוספים ברשות, אשר לדעתו של ראש הרשות יכולים לתרום לקבלת תמונה מלאה ומדויקת יותר.

איך מחושב הציון?

רמת הבגרות הדיגיטלית תקבע ע"י חישוב ממוצע של רמת הבגרות הדיגיטלית שניתנה ע"י כל אחד מממלאי השאלונים בכל אחד מהמימדים. לכל מימד יש מספר נושאים. עליכם לסמן בכל נושא את המשפט שלדעתכם משקף בצורה נכונה את מצב הרשות שלכם. במידה ולא מצאתם ניסוח מדויק התואם את מצבה של הרשות שלכם בנושא מסוים, יש לבחור את הניסוח הקרוב ביותר להערכתכם או לא לסמן כלל.

רגע לפני שמתחילים... מלאו בבקשה את הפרטים של ממלא השאלון

רוצים לקרוא עוד על פיתוח המדר"ם? לחצו כאן
יש להתחבר לאתר

{{testSteps[activeStep-1].stepTitle}}

איזה משפט מתאר הכי נכון את הרשות שלך בנושא הבא:

הציון שלך לבגרות הדיגיטלית של הרשות:

{{finalScore}}

הצג את הציון שלי בהשוואה ל

שאלה {{activeQuestion + '/' + step.stepQuestions.length + ': '}}{{singleQuestion.questionText}}

{{answer.answerText}}

יש לבחור אחת מהתשובות

לשאלה הבאה

מעולה! סיימת את השלב הראשון השני השלישי הרביעי החמישי השישי

ממשיכים לשלב הבא
סיימת. בוא נראה כמה הרשות שלך דיגיטלית

אתם נמצאים בשלב Transitional - תהליך מעבר לרשות דיגיטלית קרא עוד

  • הנושא הדיגיטלי מתחיל לקבל ביטוי בתהליכי החשיבה בקרב מקבלי ההחלטות ברשות
  • קיימת הבנה ליתרונות ותועלות של הנושא הדיגיטלי בכל הקשור למתן שירות ללקוחות וביצוע תהליכים ארגוניים פנימיים
  • הרשות יוזמת מספר מהלכים בתחום הדיגיטלי אבל אלו לרוב יוזמות מקומיות של מחלקות ולא ברמת הרשות כולה
  • קיים אתר אינטרנט המספק מידע ומאפשר ביצוע פעולות בסיסיות ע"י הלקוחות
  • הרשות נמצאת בתהליך תיעוד המידע והידע הארגוני ומתחילה לחשוף ולשקף מידע ללקוחות (כגון תקציב, תכניות עבודה, החלטות עירוניות וכד')
  • הרשות מרחיבה את השימוש במדיה החברתית ומפעילה מספר יישומים דו כיווניים

אסטרטגיה
דיגיטלית

אנשים
ותרבות
ארגונית

תהליך
ארגוני

טכנולוגיה
ומערכות
מידע

שירותים
דיגיטליים
ללקוחות

תוכל לראות את הנתונים בכל עת ברשימה שלך

עד כמה דיגיטלית
הרשות שלך, זו
השאלה.

לתשובה